maanantai 10. marraskuuta 2014

Löpinöitä

Ei taaskaan kuvia, koska en ole omalla koneellani kirjoittelemassa...

Ensinnäkin, olen taas clubiton. Tällä kertaa minua ei heitetty pihalle vaan clubi poistettiin kokonaan, mainitsemattomista syistä. Kuulemma clubi luodaan uudestaan jossain vaiheessa, mutta tuskin liityn siihen uudestaan. Kaipailen suomalaista, oikeasti aktiivista clubia, joten jos lukijoista joku omistaa/tietää moisen niin saa vihjaista. Tietenkin jos clubin periaatteena on, että vähemmän aktiiviset jäsenet poistetaan heti niin se ei sitten ole minulle tarkoitettu clubi. Ottaisin toki mielelläni välillä osaa vaelluksiin ynnä muihin, mutta clubchatissä en pahemmin turhia juttele. Ainakaan sillon, kun olen yksin suorittamassa tehtäviä, eri asia jos clubin kesken ollaan kokoonnuttu jonnekin.

Kävin myös äskettäin lisäämässä 'Ratsut'-sivulle loput hevoseni, tosin ilman pidempiä esittelyjä. Ne ja kuvat kaikille hevosille otan tehtäväkseni tässä lähiaikoina.

Sitten juttua vanhoihin päivityksiin liittyen: Star Stablen Instagramiin on tullut sneak peek Dino Valleyn ohjelmoimiseen liittyen; kuva näyttää minun silmiini lohikäärmeen kallolta. Tämä saattaisi liittyä arkeologisiin kaivauksiin ja fossiileihin, jotka mainittiin Dino Valleytä koskevassa haastattelussa muutama viikko aiemmin. Kuvan pääsee katsomaan vaikkei olisi rekisteröitynyt Instagramiin ja linkki Instaan löytyy Stablen sivuilta alalaidasta. Muita paljastuskuvia ei ole tullut, joten epäilen ettei uudet hevoset tule vielä tällä viikolla, mutta ehkä seuraavalla sitten.

Mainitsin viime keskiviikon päivitykseen liittyen etten tunnista sneak peek-kuvan tyyppiä, mutta nyt minulla on aavistus. Nic Stoneground. Seikkailija, joka oli mukana pienessä tehtävässä joskus aikaa sitten. Tehtävässä Nic oli laskeutunut kuumailmapallollaan Everwind Fieldsille ja tarvitsi apua kuumailmapallon kyljillä roikkuvien, painoina käytettävien hiekkasäkkien irrottamiseen. Nic mainitsi, että pallo vie hänet Dino Valleyhyn ja hänen viimeiset sanansa olivat "Kuka tietää, ehkä tapaamme uudestaan pian!". Joten miksipä ei. Dino Valleyn pitäisi aueta pian eli Nicin tapaaminen on todennäköistä. Kaiken kaikkiaan olen erittäin innoissani, edelleen. Mielestäni talvi Jorvikissa on kaunis ja on ihanaa, että saamme alueen, jossa talvi on ikuinen. Minä ja Winterheart emme malta odottaa, että pääsemme koettelemaan kestävyyttämme kylmässä!

Halloween jatkuu vielä ja olen nyt löytänyt vaatteet ja varusteet sekä keiju- että noitasetistä. Ellei sitten tänään ja huomenna saaveista löydy pinteleitä, rusetteja tai muita koristuksia hevosille. Laitan myöhemmin kuvaa tähän liittyen. Saaveista ja kummituksilta on myös tullut paljon ruokaa, niin hevosille kuin ihmisellekin. Eikä sitä ruokaa saa mihinkään. Heinäpaaleja en viitsisi myydä, mutta niille ei oikein ole nyt käyttöäkään sillä olen palkannut talliapulaisen. Nyt heinä vie tilaa Inventorystani turhan paljon ja harmittaa. Päädyn varmaan myymään muutaman paalin jos niistä saa edes erikoisemmin kolikoita. Leivät, juomat sun muut olen surutta heittänyt menemään, en malta istua kahviloissa syömässä; omenat ja appelsiinit olen myynyt.

Onkohan tapahtunut vielä jotain...


~ Tati

2 kommenttia:

  1. Jos clubia etsit niin suosittelen nsg'tä! Ei niin aktiivisia ei poisteta, ja on suhteellisen paljon yhteistä tekemistä
    http://northsteedsgang.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos vinkistä! Pitää käydä vilkaisemassa clubin sivuja(:

      Poista